Obchodní podmínky

Ing. Martin Tocauer, Jerevanská 2602, 272 01 Kladno, IČO 06334644, živnostenské oprávnění vydáno Magistrátem města Kladna, č.j. OŽ/5028/17/BE (dále "poskytovatel"), poskytuje služby v podobě otevřených i zakázkových vzdělávacích akcí a provozuje webové stránky www.ucetniseminare.cz (dále "webové stránky"). Kontaktní údaje na poskytovatele jsou následující: tel. 773 291 159 a e-mail: martin.tocauer@ucetniseminare.cz

Obchodní podmínky - webináře

Objednávka, platba, přístup k webináři

Seminář realizovaný formou videokonference (dále jen "webinář") lze objednat prostřednictvím vyplnění objednávkového formuláře na webových stránkách.

Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká odesláním objednávkového formuláře.

Webinář lze objednat rovněž e-mailem, smluvní vztah vzniká okamžikem e-mailové akceptace objednávky.

Požadované údaje pro účast na webináři:

  • Jméno a příjmení účastníka (včetně akademických titulů)

  • Datum a místo narození účastníka - tyto údaje jsou uváděny na osvědčeních vydávaných úředníkům a vedoucím úředníkům v případě absolvování semináře (kurzu), jež je součástí průběžného vzdělávání dle zákona č. 312/2002 Sb, o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (dále jen "zákon o úřednících ÚSC"). V případě účasti "neúředníka" či v případě realizace semináře, jež není součástí průběžného vzdělávání, není vyplnění těchto údajů povinné. Pokud však dojde k jejich vyplnění, budou tyto uvedeny na vydaném potvrzení o účasti.

  • Pracovní zařazení účastníka - rozlišuje se zařazení "úředník", "vedoucí úředník" a "jiné".

  • E-mail účastníka

  • Telefonní kontakt na účastníka

  • Název organizace - identifikace zákazníka (odběratele)

  • IČO účastníkovy organizace - v případě účasti fyzické osoby bez přiděleného identifikačního čísla se pole vyplní pomlčkou, nulou, křížkem apod.

  • Poznámky - účastník má v tomto poli možnost připojit k objednávce další informace jako je např. kontakt, na který je požadováno zaslání faktury apod. Doporučuje se v tomto poli uvádět kontakt na pracovníka, který objednávkový formulář reálně vyplnil (např. personalista), aby i tento mohl být informován o průběhu zpracování objednávky.

Odesláním objednávky je vyjádřen souhlas s těmito obchodními podmínkami.


Nejpozději následující pracovní den po vzniku smluvního vztahu bude na e-mail vyplněný v objednávce zaslána zpráva s potvrzením přijetí objednávky a faktura s žádostí o úhradu ceny webináře se splatností min. 14 dnů.

Nejpozději předchozí pracovní den do 12 hodin (poledne) před konáním webináře bude na e-mail účastníka zaslána pozvánka s odkazem k připojení na webinář a podkladový materiál k webináři.

Přihlásit se do online učebny, ve které bude webinář probíhat, lze 45 minut před jeho zahájením.

Osvědčení, příp. potvrzení o účasti, bude účastníkům zasláno e-mailem ve formátu PDF a opatřeno kvalifikovaným elektronickým podpisem do 7 pracovních dnů po dni konání webináře.

Storno účasti

Případné storno účasti bude kladně vyřízeno v případech jeho přijetí nejpozději 24 hodin před zahájením webináře. Storno lze provést výhradně formou e-mailové zprávy zaslané na kontakt uvedený v úvodním odstavci těchto obchodních podmínek. Platba bude vrácena zpět na účet, ze kterého byla přijata, do 7 pracovních dnů od přijetí storna objednávky.

Ochrana osobních údajů

Ve věci zpracování a ochrany osobních údajů se použijí Zásady ochrany osobních údajů.

Ostatní

Není povoleno pořizovat obrazový ani zvukový záznam webinářů, sdílení přístupových údajů k obsahu, šíření zakoupeného obsahu jakoukoliv mechanickou či elektronickou formou třetím osobám, včetně podkladového materiálu. Zhlédnutí webináře je povoleno toliko účastníkům se zakoupeným přístupem.

Poskytovatel si vyhrazuje právo na zrušení webináře. V takovém případě účastníky e-mailem nebo telefonicky informuje. S účastníkem může být domluven náhradní termín, v opačném případě bude platba za webinář vrácena zpět na účet, ze kterého byla přijata, a to do 7 pracovních dnů po dni zrušení webináře.

Poskytovatel není plátce DPH.

V případě dotazů je možné využít kontakty uvedené v prvním odstavci těchto obchodních podmínek.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2025.