Obchodní podmínky
Ing. Martin Tocauer, Jerevanská 2602, 272 01 Kladno, IČO 06334644, živnostenské oprávnění vydáno Magistrátem města Kladna, č.j. OŽ/5028/17/BE (dále "poskytovatel"), poskytuje služby v podobě otevřených i zakázkových vzdělávacích akcí a provozuje webové stránky www.ucetniseminare.cz (dále "webové stránky"). Kontaktní údaje na poskytovatele jsou následující: tel. 773 291 159 a e-mail: martin.tocauer@ucetniseminare.cz
Obchodní podmínky - webináře
Objednávka, platba, přístup k webináři
Seminář realizovaný formou videokonference (dále jen
"webinář") lze objednat prostřednictvím vyplnění objednávkového
formuláře na webových stránkách.
Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká
odesláním objednávkového formuláře.
Webinář lze objednat rovněž e-mailem, smluvní vztah
vzniká okamžikem e-mailové akceptace objednávky.
Požadované údaje pro účast na webináři:
Jméno a příjmení účastníka (včetně akademických titulů)
Datum a místo narození účastníka - tyto údaje jsou uváděny na osvědčeních vydávaných úředníkům a vedoucím úředníkům v případě absolvování semináře (kurzu), jež je součástí průběžného vzdělávání dle zákona č. 312/2002 Sb, o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (dále jen "zákon o úřednících ÚSC"). V případě účasti "neúředníka" či v případě realizace semináře, jež není součástí průběžného vzdělávání, není vyplnění těchto údajů povinné. Pokud však dojde k jejich vyplnění, budou tyto uvedeny na vydaném potvrzení o účasti.
Pracovní zařazení účastníka - rozlišuje se zařazení "úředník", "vedoucí úředník" a "jiné".
E-mail účastníka
Telefonní kontakt na účastníka
Název organizace - identifikace zákazníka (odběratele)
IČO účastníkovy organizace - v případě účasti fyzické osoby bez přiděleného identifikačního čísla se pole vyplní pomlčkou, nulou, křížkem apod.
Poznámky - účastník má v tomto poli možnost připojit k objednávce další informace jako je např. kontakt, na který je požadováno zaslání faktury apod. Doporučuje se v tomto poli uvádět kontakt na pracovníka, který objednávkový formulář reálně vyplnil (např. personalista), aby i tento mohl být informován o průběhu zpracování objednávky.
Odesláním objednávky je vyjádřen souhlas s těmito obchodními podmínkami.
Nejpozději následující pracovní den po vzniku
smluvního vztahu bude na e-mail vyplněný v objednávce zaslána zpráva s
potvrzením přijetí objednávky a faktura s žádostí o úhradu ceny webináře se splatností min. 14 dnů.
Nejpozději předchozí pracovní den do 12 hodin (poledne) před konáním webináře bude na e-mail účastníka zaslána pozvánka s odkazem k připojení na webinář a podkladový materiál k webináři.
Přihlásit se do online učebny, ve které bude webinář probíhat, lze 45 minut před jeho zahájením.
Osvědčení, příp. potvrzení o účasti, bude účastníkům zasláno e-mailem ve formátu PDF a opatřeno kvalifikovaným elektronickým podpisem do 7 pracovních dnů po dni konání webináře.
Storno účasti
Případné storno účasti bude kladně vyřízeno v případech jeho přijetí nejpozději 24 hodin před zahájením webináře. Storno lze provést výhradně formou e-mailové zprávy zaslané na kontakt uvedený v úvodním odstavci těchto obchodních podmínek. Platba bude vrácena zpět na účet, ze kterého byla přijata, do 7 pracovních dnů od přijetí storna objednávky.
Ochrana osobních údajů
Ve věci zpracování a ochrany osobních údajů se použijí Zásady ochrany osobních údajů.
Ostatní
Není povoleno pořizovat obrazový ani zvukový záznam webinářů, sdílení přístupových údajů k obsahu, šíření zakoupeného obsahu jakoukoliv mechanickou či elektronickou formou třetím osobám, včetně podkladového materiálu. Zhlédnutí webináře je povoleno toliko účastníkům se zakoupeným přístupem.
Poskytovatel si vyhrazuje právo na zrušení webináře. V takovém případě účastníky e-mailem nebo telefonicky informuje. S účastníkem může být domluven náhradní termín, v opačném případě bude platba za webinář vrácena zpět na účet, ze kterého byla přijata, a to do 7 pracovních dnů po dni zrušení webináře.
Poskytovatel není plátce DPH.
V případě dotazů je možné využít kontakty uvedené v prvním odstavci těchto obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2025.